Masz pytania? Zadzwoń +48 735 02 02 02

Zakupy

Jakie metody wysyłki są dostępne?

Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:

  • Za pośrednictwem firmy kurierskiej
  • Za pośrednictwem Poczty Polskiej
  • Za pośrednictwem Paczki w RUCHu
  • Do paczkomatów InPost

 

  1. Kupujący może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru w godzinach jego otwarcia.
  2. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie
Czy wysyłacie za granicę?

Jest możliwość wysyłki za granicę, wszelkie szczegóły ustalane są indywidulanie. Konsument przed dokonaniem zakupu winien skonsultować się z obsługą sklepu za pośrednictwem adresu email biuro@alltodesign.pl,
bądź telefonicznie pod nr tel.: +48 732 02 02 02

Jak długo potrwa, zanim otrzymam paczkę?

W zależności od wybranej formy dostawy termin dostarczenia produktu może wynosić od 2 do 7 dni. Towar wysyłany jest do 48h od zaksięgowania wpłaty na konto sklepu.

Płatności

Jakie metody płatności są akceptowane?

Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:

  1. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
  2. Za pomocą karty płatniczej:

    – Visa

    – Visa Electron

    – MasterCard

    – MasterCard Electronic

    – Maestro

  3. Za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy24.
  4. Gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.

 

  1. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Przelewy24.pl
  2. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 Dnia roboczego od złożenia zamówienia.
  3. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  4. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
Czy posiadacie sklep stacjonarny?

Aktualnie nie posiadamy sklepu stacjonarnego, jednakże Kupujący może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru / Siedzibie firmy w godzinach jego otwarcia.

W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie

Zamówienia i Zwroty

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć za pośrednictwem:

  1. sklepu internetowego, poprzez dodanie produktu do koszyka i późniejsze opłacenie go

  2. na infolinii u konsultanta pod nr telefonu tel.: +48 735 02 02 02

  3. drogą e-mailową pod adresem biuro@alltodesign.pl

Jak mogę anulować lub zmienić moje zamówienie?

Anulować zamówienie Konsument możne do momentu uiszczenia opłaty, po tym terminie nie ma możliwości anulowania zamówienia, gdyż trafia ono natychmiast do realizacji. Zmienić zamówienie Konsument może również do momentu uiszczenia opłaty, po tym terminie może jedynie edytować ilość zamówionych sztuk, czy też dodać nową pozycję kontaktując się w tej sprawie z konsultantem telefonicznie pod nr telefonu tel +48 735 02 02 02, bądź też za pomocą adresu email biuro@alltodesign.pl

Czy muszę mieć konto, aby złożyć zamówienie?

Nie jest to konieczne – można zamówić bez zakładania konta.

Jednakże założenie konta daje Kupującemu dodatkowe możliwości:

  1. Przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
  2. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  3. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
  4. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  5. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: biuro@topromo.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@topromo.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Oświęcim, ul. Unii Europejskiej 22, 32-600 Oświęcim , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@topromo.pl lub drogą pocztową na adres Oświęcim, ul. Unii Europejskiej 22, 32-600 Oświęcim

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Oświęcim, ul. Unii Europejskiej 22, 32-600 Oświęcim

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Aktualizuje…
  • Brak produktów w koszyku.
Call Now Button